Tjejsex 2

På frågan om varför UMO skriver att tjejer har sex med varandra genom att gnugga sina könsorgan mot varandra fick jag slutligen detta svar.


Hej Klara!

Tack för ditt mejl och dina synpunkter! Vi är tacksamma för all respons och tar med oss dina tankar in i vårt arbete. Allt vårt material kommer regelbundet att ses över och revideras och jag sparar ditt mejl så vi kan beakta dessa frågor när vi reviderar texten.

 

Med vänliga hälsningar

Redaktionen på UMO / Maria Bång


Gulligt och helbra att de beaktar mina frågor i framtiden.

Synd att jag inte fick ett direkt svar på hur Herr Klitgaard egentligen tänkte.

Kommentarer
Postat av: sven

herr klittgård utgick bara ifrån sitt efternamn. lämna den stackars ifred.

2009-03-08 @ 13:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0