Guds förträfflighet

Igår satt jag och såg på när min sambo låg i sängen.
Likblek, skakande och kallsvettig låg hon där och vred sig. Några få meningar kunde hon få ur sig. Om hur hon inte stod ut och ville dö för att slippa.

Hon hade mens.

Tydligen tycker Gud att det här är den smartaste lösningen på hur fortplantning ska fungera.
Värktabletterna tog inte och jag vågade inte vika en tum från hennes sida.
Tydligen tycker Gud att fotmassage är det enda i hela världen som ska lindra i detta läge och Heja Gud, logikens herre och härskare, och jag satt och masserade.
Jaja, hon spydde i alla fall inte.

Och om man har mensvärk ska man lägga en varmvattenflaska på magen och gå ut och motionera, för det allra bästa är ju att röra på sig. Precis som när man är deprimerad!
Och är man en riktig kvinna ska man prisa det röda guldet och vara glad att man får ta del av den kvinnliga urkraften. Sen ska man föda barnaparasiter utan bedövning och vara lycklig över att få gå igenom den kvinnliga invigningen.

Har man mycket ont kan man ta en ipren.



GE OSS ETT BOTEMEDEL MOT MENS FÖR HELVETE!!!!!



Kommentarer
Postat av: dean

agree. jag fasar för den dagen då jag blivit immun mot tabletter. det är en helt sjuk grej, jag fattar inte hur folk har stått ut genom tiderna, då det inte funnits värktabletter. och hur många måste inte förr ha varit helt oförstående inför vad som händer med dem eftersom mens är fult och skamligt och inget man pratar om?

men hey ho man är ju kvinna iallafall och det är ju fint och härligt. låtom oss dansa i månljuset och helga fruktbarheten.

2008-11-29 @ 13:30:03
URL: http://tomatburgare.bloggagratis.se
Postat av: mkl

det är faktiskt en del av det magiska i att vara kvinna!

2008-11-29 @ 18:24:24
Postat av: mkl

FÖRLÅT för att jag stör igen, klara, men när jag läste här så blev jag sugen på att börja skriva saker om saker själv, så jag skapade en egen blogg. KOLLA IN.

2008-11-29 @ 19:15:43
URL: http://trehundrasextionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0