kiss me

Jag brukar drömma att jag kissar. Ganska ofta. Det har avtagit lite nu. Det är skönt. Men jag hittade en grej jag skrev innan som jag hade glömt. Huvva...


I natt drömde jag att jag kissade igen.
Denna gång på ett tåg. I förarhytten.
I förarhytten fanns en förarstol, till vänster, och knappar och sånt som nog finns i förarhytter. Och höger om den stod inte stol nummer två, utan en toalett, och jag kissade och alla mötande tåg tittade på mig och snart kom konduktören och jag hade ingen biljett.


Förra natten var faktiskt lite jobbigare.

Jag skulle kolla om jag hade klamydia och gick till nån mottagning och fick en mugg av en sköterska och gick in på toan och satte igång. Och kissade. Och kissade. Och kissade ganska länge.
Det var rätt hårt tryck, så det stänkte en del på ringen (jag satt liksom inte ner, offentlig toa ju) och hårt tryck som det var så stänkte det från ringen till mina lår, och på mina byxor så alltihop blev blött och klistrade mot mina ben och plötsligt var det kiss på hela golvet också och en massa bajskorvar låg vid mina fötter och på ringen, prydliga korvar som hundbajs som man ritar, så det kunde inte vara mitt för mitt bajs är inte prydligt, men jag var inte helt säker.
Och jag kissade och kissade och det började bli lite jobbigt, mjölksyra i benen och så, för jag satt ju inte, och sköterskan började banka på dörren och undra vad jag höll på med så länge, och jag sa Öhmm..vänta lite! och kissade.
Och sen var jag färdig med det och så skulle jag torka, och byxorna klistrade och jag skulle torka av ringen lite och det var bajs överallt, och tänk om de skulle tro att det var jag som hade gjort allt det här, och sköterskan försökte öppna dörren med en skruvmejsel och jag ropade Vänta! och allt var kletigt och blött.

Det var en lite jobbig dröm.

Kommentarer
Postat av: dean

hahahaha. usch, jobbiga drömmar. kiss är jobbigt, i drömmar.

2008-12-23 @ 10:24:45
URL: http://tomatburgare.bloggagratis.se
Postat av: mkl

det värsta med drömmar där man kissar är att man aldrig får känslan av att HA kissat och inte behöver göra det igen eftersom man fortsätter vara kissnödig i verkligheten.

2008-12-24 @ 22:59:03
Postat av: klara

det är verkligen förfärligt! men tackålåv så har det ju bärjat avta på sistone. puhpuh.

2008-12-26 @ 22:40:17
URL: http://batklapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0